قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی

ساخت وبلاگ

هافبک تیم فوتبال امید ایران معتقد است با حمایت همه جانبه از این تیم می‌توان به شکست طلسم المپیک امیدوار بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید نامداری با بیان این مطلب در خصوص اردوی تیم المپیک گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در تهران آغاز کرده ایم. شرایط زمین تمرین پژوهشگاه همچنین هتل تیم بسیار خوب است همچنین شادابی و همدلی خوبی بین بچه ها وجود دارد که قطعا این مسائل می تواند به تیم کمک کند.

هافبک فولاد ادامه داد: حمیدخان از مدت ها پیش در کنار تیم امید بوده اند و بچه ها رابطه بسیار خوبی با ایشان دارند. خوشبختانه خیلی از بازیکنان ما در لیگ برتر ثابت بازی می کنند و حتی بعضی از بچه ها لژیونر شده اند. اعتماد بنفس لازم بین بچه ها وجود دارد و باور داریم که می توانیم این حریفان را شکست بدهیم.

نامداری گفت: شک ندارم اگر از تیم امید حمایت شود و روحیه و انگیزه لازم بین بچه ها به همین شکل وجود داشته باشد می توانیم از این گروه صعود کنیم و حتی به المپیک راه یابیم. همین همدلی و اعتماد بنفس رمز موفقیت ماست و می تواند به بهترین شکل باعث موفقیت تیم شود.

قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:28

اسامی داوران و ناظران رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مهرماه در سالن ورزشی شهید حقگو بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان برگزار می شود.

اسامی ناظران و داوران این مسابقات به شرح زیر است:

سرپرست مسابقات: علی اکبر طهماسبی (تهران)
ناظر فدراسیون: محمد عادل پور (زنجان)
مسئول دبیرخانه فنی و جدول نویس بین المللی: حبیب استحمامی (تهران)
جدول نویس: عبدالحسین پورلباف (خوزستان) امید محمدی (خوزستان) علیرضا صداقت جو (خوزستان)
ناظر و رئیس کمیته داوران: ناصر فروتن
سرپرست فنی: سید محمد افتخاریان (البرز) داور درجه یک بین المللی
ژوری: کوروش تقی زاده (بوشهر) داور درجه یک بین المللی

داوران درجه یک بین‌المللی: بهروز هندیجانی (خوزستان) محمد رحیم پور (کردستان) مهدی آقاولی (تهران) غلامرضا بهارلو (چهارمحال و بختیاری) مهدی بشیرزاده (خوزستان) محسن جلیلیان (منطقه آزاد اروند)

داوران درجه دو بین‌المللی: علی سلیمانی (کهگیلویه و بویراحمد) شیرزاد غلام‌زاده (لرستان) محمدرضا رحیمی (کهگیلویه و بویراحمد) سیفعلی سلمان پور (قم) عمران جباری (مرکزی) میلاد قلاوند (منطقه آزاد اروند) ساسان سالاری (فارس)
 
داوران درجه سه بین‌المللی: حمید دریکوندی (تهران) مسعود چوبین (همدان) فرشاد امیری (کرمانشاه) جلال حبیبی (خوزستان) امین تادین (خوزستان)

 
قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:27

 

منچستریونایتد - لیورپول؛ ایستگاه پایانی سولسشایر؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با نتایج ضعیفی که منچستریونایتد در فصل جاری کسب کرده که بدترین شروع‌ این تیم در 30 سال اخیر رقابت‌های لیگ برتر بوده، جایگاه اولگنار سولسشایر در اولدترافورد به شدت در خطر است. شیاطین سرخ که در آخرین بازی خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب نیوکاسل شدند، در حال حاضر با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند.

نشریه «دیل‌میل» انگلیس مدعی شد بازی با لیورپول می‌تواند حکم ایستگاه پایانی را برای سولسشایر داشته باشد و در صورت شکست شیاطین سرخ مقابل تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ، احتمال اخراج وی از سمت سرمربیگری منچستریونایتد وجود دارد. این سناریو دسامبر سال گذشته برای ژوزه مورینیو رخ داد و مدیران این باشگاه  پس از شکست 3 بر یک منچستریونایتد مقابل لیورپول اقدام به اخراج آقای خاص کردند.

سولسشایر در اواخر آذر ماه سال گذشته بود که جانشین مورینیو در منچستریونایتد شد و تا پایان فصل گذشته به طور موقت هدایت شیاطین سرخ به وی سپرده شد. نتایج خوب اولگنار در چهار ماه اول کاری‌اش در منچستریونایتد، منجر به این شد که مدیران باشگاه با او قراردادی سه ساله منعقد کنند. در ادامه اما منچستریونایتد روندی پرفراز و نشیبی را در پیش گرفت و همین باعث شد تا جایگاه این سرمربی نروژی در این تیم به خطر بیفتد.

بیشتر بخوانید

از ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری منچستریونایتد در صورت اخراج سولسشایر یاد شده است.

تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در تاریخ 28 مهر در ورزشگاه اولدترافورد مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

 
قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:25

قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال مردان برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال با حضور تیم‌های لیگ برتری، دبیر فدراسیون و مسئول کمیته داوران و مسابقات و در غیاب رئیس فدراسیون بسکتبال انجام شد.

ه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال با حضور تیم‌های لیگ برتری دبیر فدراسیون و مسئول کمیته داوران و مسابقات و در غیاب رئیس فدراسیون بسکتبال انجام شد.

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال برای شرکت در جلسه کنفدراسیون غرب آسیا به سوریه سفر کرده است.

در این جلسه، نهم آبان ماه تاریخ شروع لیگ برتر و هجدهم اردیبهشت ماه 1399 پایان لیگ برتر بسکتبال مشخص شد.

علاوه بر 14 تیم لیگ برتر قرار است تیم جوانان سال 2020 نیز در لیگ برتر شرکت داده شود که هنوز حضور این تیم مشخص و مسجل نشده است.در این نشست به مسئولان تیم‌های ذوب آهن و مس کرمان تذکر داده شد که بدهی خود را تا روز 30 مهر به فدراسیون پرداخت کنند، در غیر این صورت از لیگ کنار گذاشته می‌شوند.

رونمایی از لوگوی لیگ برتر بسکتبال نیز در جلسه قرعه‌کشی لیگ انجام شد.

برنامه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

نهم آبان 1398

نفت آبادان -  اکسون تهران
 شهرداری گرگان - شهرداری بندرعباس
 شیمیدر - شهرداری قزوین
پتروشیمی بندر امام - نیروی زمینی
 ذوب آهن اصفهان - مهرام
توفارقان آذرشهر - آویژه صنعت پارسا
رعد پدافند دزفول - مس کرمان

قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:23

علت جدایی مهدی تارتار از تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش افکارنیوز، زمانی که مهدی تارتار برای لیگ نوزدهم، تیم نفت‌مسجدسلیمان را انتخاب کرد، از همان ابتدا این مسوولیت را با آگاهی کامل پذیرفت زیرا به خوبی می‌دانست که پا به تیمی می‌گذارد که فصل هجدهم به سختی و به صورت ناپلئونی در لیگ مانده و از شرایط مالی چندان خوبی هم برخوردار نیست.

اخبار ورزشی- تارتار کار خود را با سخت‌گیری بسیار در انتخاب بازیکنان آغاز کرد. این مربی پس از عقد قرارداد باشگاه با تعدادی از بازیکنان مورد نظرش، تعدادی از آن‌ها را پس از حضور در اردوها به دلایل فنی از تیم کنار گذاشت و بازیکنان جدیدی را جذب کرد. در تمام این مدت نیز باشگاه با توجه به اعتماد به تارتار، پا به پای او پیش رفت و حتی نسبت به انتقال 50 روزه تمرینات از مسجدسلیمان به تهران واکنشی نداشت و تنها تلاش‌اش فراهم کردن شرایط لازم برای این مربی و شاگردانش بود.

نفت‌مسجدسلیمان لیگ را با تساوی ارزشمند برابر تراکتور آغاز کرد. این تیم در ادامه نیز بازی‌های بهتری را نشان داد و حتی در جام حذفی توانست گل‌گهر را از پیش رو بردارد و به مرحله بعدی صعود کند. البته تمام این موفقیت‌ها در شرایطی به دست می‌آمد که مشکلات مالی همچنان گریبان‌گیر این باشگاه بود و تارتار به دفعات از این‌که بازیکنانش دریافتی نداشته‌اند، گله‌مند بود.

در تمام این مدت مسوولان خوزستان پیگیر رفع مشکلات باشگاه نفت بودند اما ابلاغیه جدید بیژن زنگنه، وزیر نفت به صورتی تمام معادلات این مسوولان را برای رفع مشکلات برهم زد و ادامه کار را برای این تیم سختتر کرد.

اما در هفته ششم و پیش از بازی با پیکان، تارتار صراحتا اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی قصد جدایی از این تیم را دارد و حتی در نشست خبری بعد از این بازی که با نتیجه 3 بر 2 به سود نفت به پایان رسید نیز اعلام کرد که احتمالا از مسجدسلیمان خواهد رفت.

قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:21

فرانک پرتوآذر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان بانوان گفت: ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال می‌تواند به رشته‌های دیگر هم کشیده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرانک پرتوآذر، کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بیان کرد: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها یک اتفاق بسیار بزرگ در جامعه است. خود من اگر بتوانم و زمان خالی داشته باشم حتما برای تماشای بازی‌ها خواهم رفت، اما متاسفانه الان شیراز هستم و تهران نیستم. البته مسابقات خیلی زیادی در شیراز برگزار نمی‌شود چون تیم لیگ برتری فوتبال ندارد و فقط تیم دسته دو و یک داریم. خیلی فوتبالی نیستم اما با این حال اگر فرصتی پیش بیاید، واقعا دوست دارم بروم چون هیجان ورزشگاه باید بسیار جالب‌انگیز باشد.

پرتوآذر اظهار داشت: موضوع اصلی و رشته‌ای که همیشه بیشتر مورد توجه قرار گرفته، فوتبال است. بیشترین طرفدارها و تماشاچیان برای این رشته هستند اما هیچ وقت بانوان را در جمع آن‌ها نمی‌دیدیم. ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال می‌تواند به رشته‌های دیگر کشیده شود، چون حتی در رشته‌های دیگر گاهی این اتفاق افتاده و ممنوعیت بسیار جدی وجود نداشته است.

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان بانوان گفت: از تمام بانوان کشورم که در این جهت تلاش کردند واقعا ممنون هستم. همه چیز پله پله پیش خواهد رفت و ورود بانوان به ورزشگاه قدم بسیار مثبتی برای خانم‌های کشور ما بود که خوشبختانه اتفاق افتاد. این موضوع هم به بانوان ورزشکار و تماشاچیان خانم کمک بزرگی می‌کند.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:20

محرومیت خطیبی و نصرتی و جریمه نساجی و ماشین‌سازی

رسول خطبیی و محمد نصرتی، سرمربیان تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و گل ریحان البرز به محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی تیم‌های خود محکوم شدند.به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون، آرای خود را درخصوص دیدارهای جام حذفی صادر کرد که به شرح زیر است:

* دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ماشین‌سازی تبریز، تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، اهانت به بازیکن حریف و فحاشی به داور بازی رخ داد. تیم ماشین‌سازی تبریز به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است (این رأی قابل تجدید نظر است).

* بهزاد بشتایم، مربی تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر ورود به زمین، فحاشی و تهدید داوران منجر به اخراج وی شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر، و از حیث محرومیت قطعی است.

بیشتر بخوانید

* تیم خیبر خرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و ورود به داخل زمین در دیدار برابر سپاهان اصفهان، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* در مسابقه تیم‌های قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان و از سوی تماشاگران تیم قشقایی، تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* فرجی عضو هیئت مدیره باشگاه قشقایی به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به ناظر فدراسیون در دیدار برابر شهرخودرو مشهد، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم‌های گل ریحان و استقلال برگزار شد و از سوی محمد نصرتی سرمربی گل ریحان، تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد، روی داد. نصرتی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد(این رأی قابل تجدیدنظر است).

* حسین خانبان آنالیزور تیم گل ریحان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قابل تجدیدنظر است). همچنین محمدرضا فلاح تدارکات تیم گل ریحان به خاطر فحاشی و هل دادن داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قابل تجدیدنظر است).

بیشتر بخوانید
  • نصرتی: مقابل استقلال تیمی جسور و شایسته بودیم

 

* تیم گل ریحان به دلیل داشتن هفت بازیکن اخطاری، باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:18

در آخرین روز از اجلاس صورت گرفت؛

رییس فدراسیون قایقرانی در آخرین دیدارهای بین المللی خود با رئیس و نائب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در آخرین روز از اجلاس کنفدراسیون بادبانی آسیا، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی با رئیس و نائب رئیس این کنفدراسیون دیدار و گفتگو داشت.

پس از جلسات با دبیرکل کنفدراسیون آسیا و رئیس فدراسیون جهانی بادبانی در عمان، سهرابیان با ملاف شروف رئیس و عبدالرحمان ارشد نائب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا نیز دیدار و گفتگو داشت.

رئیس فدراسیون قایقرانی در دیدار با ملاف شروف برنامه توسعه‌ای فدراسیون قایقرانی برای بادبانی را شرح داد و رئیس کنفدراسیون آسیایی نیز با اشاره به پتانسیل بالای ایران در این رشته قول حمایت از برنامه توسعه‌ای ایران را داد.

در این دیدار رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا با اعزام مدرسین باتجربه در رشته بادبانی به ایران برای برگزاری دوره‌های دانش افزایی و کلینیک‌های مربیگری موافقت کرد و مقرر شد به زودی مدرسانی برای برگزاری این دوره‌ها به کشورمان سفر کنند.

همچنین ملاف شروف شرکت‌های تولید کننده تجهیزات بادبانی را به ایران معرفی کرد و قرار شد با رایزنی‌های او همکاری این شرکت‌ها با بادبانی ایران آغاز و تجهیزات به روز بادبانی به ایران ارسال شود.

بورسیه شدن مربیان و ورزشکاران ایران در دوره‌های دانش افزایی خارج از کشور دیگر محور صحبت سهرابیان با رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا بود که این موضوع هم با موافقت مواجه شد.

همچنین رئیس کنفدراسیون آسیایی به ایران پیشنهاد گسترش ارتباطات با کشورهای توانمند در بادبانی را داد که با موافقت علیرضا سهرابیان مواجه شد. ملاف شروف خود رایزنی برای ایجاد ارتباط پایدار بین فدراسیون ایران با کشورهای صاحب نام در بادبانی را آغاز کرد.

پس از این دیدار علیرضا سهرابیان با عبدالحرمان ارشد نائب رئیس و رئیس توسعه بادبانی قاره آسیا دیدار و گفتگویی داشت. در این دیدار مذاکراتی در زمینه برنامه ریزی، حمایت های فنی و تجهیزاتی و همکاری‌های گسترده در مسیر توسعه بادبانی انجام شد.

در این دیدار مقرر شد که نائب رئیس کنفدراسیون و رئیس توسعه بادبانی قاره سفری به کشورمان داشته باشد و پس از بررسی مناطق مختلف کشور به برنامه‌ریزی بهتر برای توسعه بادبانی ایران کمک کند.

حمایت‌های فنی از ایران و برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای رشد فنی بادبانی ایران نیز دیگر محور صحبت‌ها و مذاکرات در این جلسه بود.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در این نشست هم بر به روز رسانی تجهیزات بادبانی ایران تاکید کرد و عبدالرحمان ارشد قول حمایت از فدراسیون کشورمان برای تجهیز امکانات خود به کمک شرکت‌های تولید کننده را دارد.

آخرین محور رایزنی‌ها در این جلسه مشاوره و برنامه‌ریزی در راستای توسعه باشگاه‌های بادبانی در قسمت‌های مختلف ایران بود که باعث توسعه و گسترش این رشته در کشور خواهد شد.

محسن شیخلووند رئیس روابط بین الملل فدراسیون نیز در این سفر رئیس فدراسیون قایقرانی را همراهی می‌کرد.

 
 
قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:14

برانکواز روزی که برانکو از باشگاه الاهلی عربستان اخراج شده، اخبار متعددی درباره احتمال بازگشت او به لیگ برتر منتشر شده و از چند تیم به عنوان گزینه‌های احتمالی این مربی کروات نام برده شده است.

یک روزنامه که دیروز به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده بود، برانکو به دنبال بازگشت به پرسپولیس است، حالا از مشتری جدید برانکو رونمایی کرده است.
به نوشته این روزنامه، یک تیم صنعتی حاضر است ۲۰ میلیارد تومان برای یکسال به برانکو دستمزد دهد. این تیم همچنین پیشنهاد داده در صورت قهرمانی برانکو، پاداش ۵ میلیارد تومانی برای او در نظر گرفته شود. رسیدن به فینال آسیا پاداشی ۱۰ میلیاردی و قهرمانی در آسیا نیز پاداشی ۲۰ میلیاردی برای مربی کروات به همراه خواهد داشت.

این تیم متمول به برا‌نکو پیشنهاد قرارداد سه ساله داده و گفته از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم هدایت آنها را به عهده بگیرد. تیمی که مدیرانش عقیده دارند با مربی فعلی قادر به گرفتن جام نخواهند بود و به همین دلیل سراغ برانکو رفته‌اند.

با کدهایی که این سایت داده کاملا مشخص است که مشتری سرمربی فصل گذشته پرسپولیس، کدام تیم متمول است:

” این تیم شهرستانی قبل از جدایی برانکو از پرسپولیس هم مذاکره مخفیانه‌ای با این مربی داشت که البته به نتیجه نرسید”

به این نکته هم اشاره کنیم که چون تیم مربوطه رقیب پرسپولیس است و برا‌نکو دوست ندارد محبوبیتش نزد هواداران پرسپولیس را از دست بدهد، هنوز جوابی به این پیشنهاد نداده است.

خبرورزشی

 

 
قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:10

پیمانه اقتصادی؛
 
این پیمانه تیتر‌هایی همچون عقب نشینی شاخص از قله ۳۳۰ هزار واحد، تأکید تکراری وزیر ورزش در مورد استقلال و پرسپولیس، دستورالعمل انتشار اوراق خرید دین کالایی نهایی شد، بانک ملت: فقط ۹۱ میلیون یورو گرفتیم نه ۱.۲۵ میلیارد پوند، حذف دلار در معاملات بزرگترین شرکت نفتی روسیه و افزایش سقف برداشت از خودپرداز‌ها در سه استان مرزی را در بر دارد.
 

أکید تکراری وزیر ورزش در مورد استقلال و پرسپولیس

مسعود سلطانی فر با تأکید بر ادامه تسریع در روند واگذاری دو تیم گفت: همان طور که قبلا هم تأکید کردم برای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و به زودی با حضور مسئولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری های لازم را خواهیم کرد.

دستورالعمل انتشار اوراق خرید دین کالایی نهایی شد

کیمته فقهی سازمان بورس با اصلاحاتی در دستورالعمل انتشار اوراق خرید دین کالایی، این دستورالعمل را تأیید کرد.

بانک ملت: فقط ۹۱ میلیون یورو گرفتیم نه ۱.۲۵ میلیارد پوند!
 
بانک ملت طی اطلاعیه ای که در سایت کدال منتشر شده اعلام کرد: کل مبلغ دریافتی بانک ملت از دولت انگلیس حدود 91 میلیون یورو بوده است، حال آنکه روز گذشته روزنامه انگلیسی تایمز از پرداخت خسارت 1.25 میلیارد پوندی انگلیس به بانک ملت ایران خبر داده بود. این بانک در سال 2009 با مراجعه به دادگاهی در انگلیس از لندن به دلیل وضع تحریم ها و ممانعت از دسترسی خود به بخش مالی انگلیس شکایت کرده بود. دیوان عالی انگلیس در حکمی وضع تحریم ها علیه این بانک ایرانی را غیرقانونی دانسته است. این بانک خواستار خسارت 3.2 میلیارد پوندی شده بود که بنا بر اطلاعیه اخیر طی توافق با وزارت خزانه داری انگلیس، به دریافت رقم حدود 91 میلیون یورو رضایت داده است.
 
حذف دلار در معاملات بزرگترین شرکت نفتی روسیه
 
روس‌نفت درصدد است تا یورو را به عنوان گزینه پیش فرض برای پرداخت پول نفت خام و محصولات نفتی خود معرفی کند. یکی از معامله‌گران روس‌نفت به رویترز گفت: روس‌نفت اخیرا تمامی قراردادهای جدید خود را برای صادرات به یورو تنظیم کرده است و خریداران همگی از این تغییر مطلع شده‌اند. روس‌نفت بزرگترین صادرکننده نفت روسیه است که حدود ۲.۴ میلیون بشکه در روز نفت می‌فروشد. در جدیدترین مزایده برای فروش ۱۰۰ هزار تن نفت اورال برای بارگیری از بندر پریمورسک در پایان اکتبر، روس‌نفت اعلام کرد ارز پیش فرض در پرداخت باید به یورو باشد.

هشدار وزیر صنعت به مدیران خودروساز

رضا رحمانی در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل صنعت خودرو اظهار داشت: اگر ببینم که با تغییر مدیران خودروساز، تأمین کننده قطعات تغییر کند، با آن مدیر خودروساز برخورد خواهم کرد. وی با بیان اینکه این موضوع را تحمل نخواهم کرد، افزود: اگر متوجه شوم که قرارداد تأمین قطعات از روی یک رابطه شکل گرفته است، مماشات نخواهم کرد. وزیر صنعت تصریح کرد: باید تفاهم مناسبی در این زمینه بین خودروسازان اتفاق بیفتد و اینطور نباشد که اگر مدیری عوض شد، تولیدکننده قطعات نیز عوض شود. وی با بیان اینکه وضعیت مالی قطعه‌سازان و خودروسازان با یکدیگر مرتبط است،‌ گفت:‌ سال گذشته واردات کالا به کشور به طور متوسط 22 درصد کاهش داشت و واردات کالاهای مصرفی نیز بیش از 30 درصد افت داشت. در عین حال صادرات برخی مواد مانند مواد خام معدنی کاهش یافت که این مسأله اتفاق خوبی است. وی با بیان اینکه واردات بیش از یک‌هزار و 500 کد تعرفه به کشور ممنوع شده است، گفت: این تعداد کد 25 درصد واردات را شامل می‌شود. به این ترتیب مدیریت واردات انجام شده است. رحمانی با بیان اینکه سال گذشته قطعه‌سازان به من نامه زده بودند که طی دو هفته تعطیل می‌شوند، گفت: در آن زمان مجموع تولید ایران‌خودرو و سایپا به 1100 دستگاه می‌رسید که در برخی روزها همان تولید نیز به کف پارکینگ می‌رفت. 

افزایش سقف برداشت از خودپردازها در سه استان مرزی

براساس اطلاعیه بانک مرکزی اطلاعیه روابط عمومی بانک مرکزی، سقف برداشت از خودپردازها از پانزدهم تا اواخر مهر ۱۳۹۸ در مسیر راهپیمایی در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان، روزانه پنج میلیون ریال است.

 
مقام مسئول: قیمت بلیت پرواز‌های اربعین همان نرخ پارسال
 
رضا جعفرزاده درباره نرخ قیمت پروازهای اربعین، بیان کرد: پیش از ماه صفر، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه مدیران شرکت‌های هواپیمایی در جلسه‌ای مشترک تصمیم گرفته‌اند که نرخ بلیت‌های اربعین سال‌جاری، معادل نرخ همان سال قبل باشد و افزایشی را شاهد نباشیم. وی افزود: پس‌ازاینکه این تصمیم ابلاغ می‌شود، دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های هواپیمایی قطعاً از آن تخطی نخواهند کرد و اگر واسطه‌هایی نیز از نرخ تعیین‌شده خارج شوند قطعاً با آنها برخورد خواهد شد چراکه تخلف است. سخنگوی هواپیمایی کشوری در ادامه گفت: پروازهای اربعین بیستم تا سی‌ام مهرماه ۹۸ خواهد بود و لذا تعرفه بلیت‌های مطروحه درواقع برای همین ده روز خواهد بود و برای سایر ایام تعرفه بلیت‌ها می‌تواند تغییر کند. جعفر زاده با بیان اینکه نرخ اعلام‌شده برای پرواز تهران-نجف-بغداد و برگشت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد-نجف و برگشت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مصوب شده که نرخ یک‌طرفه این بلیت‌ها ۵۰ درصد مبالغ فوق‌الذکر خواهد بود. وی با بیان اینکه ۷۲۱ مجوز پرواز برای اربعین صادر شده، افزود: بلیت سایر شهرستان‌های کشور به مقصد نجف نیز یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.
 

قیمت دلار در اولین روز هفته

روز شنبه در صرافی‌های مجاز و بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۱۳۵۰ تومان از مردم خریداری شد و به قیمت ۱۱۴۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد که این نرخ نسبت به روز پنجشنبه، تغییری نداشته است. همچنین دلار در بازار آزاد، به نرخ ۱۱۵۰۰ تومان فروخته می‌شود که کاهش اختلاف این دو نرخ، نشان از مدیریت عرضه از سوی بازارساز دارد. همچنین هر اسکناس یورو در معاملات امروز، به نرخ ۱۲۵۵۰ تومان خریداری و به قیمت ۱۲۶۵۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده که نسبت به پایان هفته قبل، بدون تغییر است.

کذب بودن افزایش نرخ و تغییر نحوه محاسبه برق

سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: شایعه افزایش ۷۰ درصدی نرخ برق، حذف طرح‌های تشویقی و تغییر نحوه محاسبه نرخ برق با صدور قبوض الکترونیکی، کذب است.

منابع حاصل از حذف یارانه دهک‌های بالا کجا می‌رود؟
 
محمد شریعتمداری، روز شنبه در حاشیه نخستین گردهمایی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در محل سالن همایش‌های مرکز قلب تهران گفت: مجلس شورای اسلامی به دولت اختیار داده است که نسبت به حذف سه دهک درآمدی بالا اقدام کند که این به لحاظ تعداد جمعیت ۲۴ میلیون تن می‌شود. وی افزود: بررسی‌های ما در نمودار میزان درآمد و هزینه خانوار به شکل حرف یو (U) است؛ یعنی جمع بسیار اندک کمتر از یک دهک افرادی هستند که شرایط زندگی نامطلوبی دارند و از سوی دیگر، کمتر از یک دهک وضعیت مطلوبی دارند. شریعتمداری تصریح کرد: در حذف دهک‌های بالای درآمدی و استفاده افرادی که ناتوانی مالی دارند، مشکلی نداریم و ما در این مسیر گام برمی‌داریم. 
 
وی افزود: در این دوره نزدیک به ۱۷۰ هزار خانوار که حدود ۷۰۰ هزار نفر است، در مرحله اول در دستور حذف افراد متمکن قرار دادیم که ضریب خطایی کمتری دارد؛ اما هر چه به سمت جلو حرکت کنیم، چون به قاعده یو می‌رسیم، میزان درآمدهای مشابه هم در افراد و خانواده‌ها که طبقات متوسط جامعه را به خود اختصاص داده‌اند حتما با احتیاط عمل کنیم.

یش‌بینی افزایش قیمت طلا تا پایان سال

تحلیلگران می‌گویند با توجه به وجود رکود تولید در جهان و احتمال ورود این شرایط به بخش خدمات، عوامل اساسی موثر بر قیمت طلا هنوز مثبت است و پیش‌بینی می‌شود قیمت این فلز گران‌بها به 1575 دلار برسد. قیمت طلا به علت افزایش نگرانی‌ها در مورد رکود اقتصادی جهانی و بالا رفتن انتظارات در مورد کاهش بیشتر نرخ بهره در آخرین روز معاملات افزایش یافت اما بازار با اندکی کاهش بسته شد. طلا با قیمت 1504.66 دلار روز کاری را به پایان برد و طی هفته گذشته 0.8 درصد رشد قیمتی را ثبت کرد. این فلز گران‌بها، روز پنجشنبه به بالاترین رقم از 25 سپتامبر برابر با 1518.50 دلار رسیده بود.

عقب نشینی شاخص از قله ۳۳۰ هزار واحد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز شنبه، با افزایش ۱۱۸۸ واحدی معادل ۰.۳۶ درصد به رقم ۳۲۷ هزار و ۳۰۵ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با افت ۱۷ واحدی به رقم ۴ هزار و ۲۵۵ واحد رسید. همچنین شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۳۱۹ واحدی معادل ۰.۳۶ درصد به رقم ۸۷ هزار و ۹۷۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۹۶۹ واحدی معادل ۱.۰۱ درصد، عدد ۹۷ هزار و ۳۷۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۶۴۸ واحدی معادل ۱.۰۱ درصد به رقم ۶۵ هزار و ۱۸۴ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۲۶۸۸ واحد افزایش معادل ۰.۷۱ درصد را رقم زد و به سطح ۳۸۲ هزار و ۶۰ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۸۷۹ واحد افزایش معادل ۰.۳۷ درصد به رقم ۲۳۷ هزار و ۷۳۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۳۴۶ واحد افزایش معادل ۰.۳۵ درصد همراه بود و عدد ۶۶۶ هزار و ۲۲۰ واحد را به نمایش گذاشت.

قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی...
ما را در سایت قیمت خرید فروش دمپایی هتلی هتل عمده یکبار مصرف پارچه ای فومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سرور قراگوزلو soroorgharagozloo بازدید : 112 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 15:04